1402-08-09 10:46
455
0
87225
با راهپیمایی پرشور؛

«۱۳ آبان» صدای مظلومیت مردم غزه خواهیم شد

رئیس مجمع نخبگان بسیج گلستان از مردم برای حضور باشکوه در راهپیمایی یوم‌الله ۱۳ آبان دعوت کرد و گفت: صدای مظلومیت مردم غزه خواهیم شد.

علی‌اصغر تناور در گفتگو با خبرنگار گلستان ما از مردم برای حضور باشکوه در راهپیمایی یوم‌الله ۱۳ آبان دعوت کرد و افزود: صدای مظلومیت مردم غزه خواهیم شد.

وی با اشاره به اینکه همه مردم می‌دانند آمریکا نماد استکبار جهانی است، افزود: افتخار ما این است در مقابل زیاده‌خواهی آمریکا ایستادیم و امروز در حوادث غزه عامل اصلی جنایات، آمریکا است.

رئیس مجمع نخبگان بسیج گلستان بیان کرد: در ۱۳ آبان نشان می‌دهیم با تأسی از رهبر معظم انقلاب اسلامی در مقابل هیمنه آمریکا و اسرائیل می‌ایستیم.

تناور در یوم الله ۱۳ آبان امسال قوی‌تر و پرشورتر از گذشته به خیابان خواهیم آمد و صدای مظلومیت مردم غزه می‌شویم تا پاسخی قاطع به جنایات رژیم کودک‌کش صهیونیستی بدهیم.

رئیس مجمع نخبگان بسیج استان گلستان با اشاره به اینکه مردم ولایتمدار استان گلستان در این راهپیمایی حتما حضور فعال خواهند داشت، ابراز کرد: مردم میدانند که امریکا نماد استکبار جهانی است و شریک جرم و جنایات رژیم غاصب صهیونیستی است.

وی رمز پیروزی را در استقامت و مبارزه دانست و گفت: نقش اول جنایات در غزه به دست آمریکای خونخوار اتفاق افتاده است، مردم منطقه قطعا می‌دانند برای استقلال و آزادی‌شان باید با آمریکا مقابله کنند.

رئیس مجمع نخبگان بسیج گلستان بیان کرد: استکبار جهانی به هیچ کسی رحم و مروت ندارد، کوچک و بزرگ نمی‌شناسد، پیر و جوان برایش اهمیت ندارد سلاح‌هایی که آنها در اختیار رژیم غاصب صهیونیستی قرار می‌دهند غیرمتعارف بوده و یک نسل‌کشی در منطقه به راه انداختند و این جنایات محکوم است.

تناور با اشاره به اینکه شهادت مردم بیگناه غزه خوی وحشی‌گری رژیم غاصب صهیونیستی را در دنیا به تصویر کشیده است، گفت: مردم بیگناهی که در غزه به شهادت می‌رسند ناشی از جنایات خصمانه صهیونیستی است، آنها می‌دانند که به پایان خود نزدیک شدند و دارند آخرین نفس‌هایشان را می‌کشند.

وی افزود: ما در ۱۳ ابان نشان خواهیم داد ملت بزرگ اسلامی به تاسی از رهبر انقلاب در برابر طلم می ایستند قطعا پیروز این میدان، جهان اسلام خواهد بود و به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی، آینده از آن مردم مظلوم فلسطین خواهد بود و این پیروزی به فضل الهی نزدیک است.

 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.